Selasa, 24 Januari 2012

Frenz... friend...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,


Apabila masuk tingkatan 4, ramai kawan-kawan aku pindah sekolah. Aku tau kawan-kawan aku indah sekolah bukan saja-saja, tetapi mereka hendak mencapai apa yang mereka cita-citakan.
 aku tahu betapa sedihnya hendak berpisah dengan kawan-kawan kita, terutamanya kawan baik. Bagi aku kawan biasa yang pindah sekolah aq berasa sangat sedih apatah lagi kawan baik aku. 
pada bulan januari 2012 ini, hampir setiap hari aku mendengar khbar yang kawan-kawan aku berpindah sekolah. aku amat berasa sedih apabila mengetahui yang kawan-kawan aku berpindah sekolah terutamnya kawan sekelas aku.

Apabila aku dapat tahu kawan baik aku akan pindah sekolah, terasa sedih sangat. yelah mana tidaknya, dahlah 1 kelas dari tingkatan 1, pada mulanya aku sangat rindu dengan kawan-kawan 1 kelas dengan aku dari tingkatan 1 kerana semua telah berpecah masuk kelas lain-lain. dengan kedengaran mereka nak pindah sekolahh lagi lah diriku rse sedih dan sunyi.


kawan-kawan ku bagaikan gambar bunga dibawah ini. apabla ditiup semuanya  akan pergi ke tempat yang apa diinginkan. atau ape yang aku maksudkan ialah semua kawan-kawan aku pergi kerana ingin mengejar cita-cita mereka apa yang diimpikan selama ini. Jikalau dipanjangkan umur, kita akan berjumpa lagi

SEMOGA KAWAN-KAWAN AKU BERJAYA 
SEMOGA BERJAYA MENCAPAI CITA-CITA
SEMOGA BERJAYA DI MASA HADAPAN

Tiada ulasan: